Better than anyone I ever met

Jaha då var det sista april då, de blir grillning hos Lina med Malin och Malin :) Sen antagligen ner till parken och möta upp resten av gänget :) Sen blir det antagligen Lobby skulle jag tro..
Kommer bli en lyckad kväll känns det som ! Även fast man inte är på toppen i humöret men det har jag inte varit på många dagar nu.

Men jag har ju Moa jag kan prata med nu, tror vi känner ungefär samma saker nu.. Så det känns skönt att prata med någon som förstår en :) Tack för det !
Men jag har ju alla er andra också poch ja vet att jag kan prata med er också :) !

Nu ska jag börja göra mig klar tror jag, ha en trevlig kväll alla !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0