Långhelg

Äntligen är det helg, nu är jag ledig till måndag :)
Har precis suttit och gjort rent ett grillgaller.. Det måste vara det tråkgaste jag någonsin gjort.. Fast det kanbero på att jag gjorde fel i början haha.. Men sen gick det bättre och det blev riktigt rent :) Senare idag kommer Jennie, Moa och Halvarsson hit så då ska vi grilla lite, det ska bli trevligt.. Sen kanske vi går till Moa och kolla på film.. Det ska bli en lugn och mysig kväll i alla fall har vi bestämt :) Men det har alltid av någon konstig anledning ändrats i sista sekund så då sitter vi plötsligt på krogen ändå.. Men jag tror inte att det blir så idag faktiskt..
Resten av helgen vet jag inte alls vad som händer.. Kanske blir att man går ut en sväng men jag vet inte heller..

Nu blir det promenad med Malin, har inte träffat henne på vääldigt länge så det ska bli kul :)

Hejsvejs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0