2 lediga veckor :)

Då är det slut på min ledighet och allt är som det  varit förut, segt ensamt och tråkigt.. Men det är mest på kvällarna det är så.. På dagarna har jag iallafall saker att göra..
Dom här veckorna har varit hur roliga, mysiga och hur bra som helst ! Är jättenöjd med dom :)
Har varit så skönt att få sällskap av personer man känner :) Även fast det blev lite tårar i söndags..
Men jag har sett lite mer av London, kört motorväg och massa annat :)
Fick 2 presenter av familjen när dom kom hem också, ett armband och en navelpiercing :) Jättesöta :)
På lördag ska jag in till London igen och träffa en tysk tjej som jag har pratat med ett tag nu.. Började prata med henne över aupair hemsidan, så det ska bli kul och spännande..
Ikväll blir det en promenad och imorgon kanske jag ska ta och gå till gymmet en stund :)

KusinJohanna tvspelet är inte till salu :P Men när jag är här så är det bara att låna det, för jag saknar det inte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0