Dirty dancing

Idag åkte jag in en sväng till Bluewater, ett jättestort köpcenter här i närheten.. Köpte en skjorta bara.. Hittade många skor men jag köpte inga för jag skulle ju in till London imorgon.. Men det blir nog inget London för mig imorgon verkar det som.. Hon som jag skulle träffa har inte svarat på mitt mail än så det blir ingenting.. Vet inte om jag ska åka in själv eller om jag ska hitta på nånting annat.. Kanske blir en träningsrunda eller nått annat trevligt..
Försöker börja tänka mer positivt men det går inte så bra..
Ikväll har jag bara kollat film, dirty dancing och beställde hem mat.. Mysigt, om man inte satt helt ensam i ett land där man inte känner en människa.. Nej, positiva tankar var det..

Nu ska jag gå och lägga mig tror jag.. Får väl se vad som händer imorgon..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0