Långhelg

Den här veckan har varit som en bergochdalbana.. Ena dagen har barnen varit hur snälla som helst och nästa har dom bara skrikit och bråkat.. Men nu när man är ledig så är dom snälla hela tiden, kanske för att jag inte behöver ta hand om dom nånting över helgerna.. :)
Ikväll ska jag åka in till London :) Blir där till imorgon.. Så ikväll blir det nog att gå ut där och dricka nått glas :) Känns som det var en evighet sen man gjorde det sist och det var det nog också, en månad sen ganska precis :) Så jag kan hålla uppe med det om jag vill :) Där ser ni där hemma !! :P
Är iallafall hur taggad som helst !! Ska bli så roligt att komm härifrån ett tag och göra nånting ! Och träffa nån som är i min ålder..
Och nu håller pappan på att göra en tradionell engelsk middag :) Vet inte riktigt vad jag ska förvänta mig men jag hoppas på det bästa :)
Nu ska jag iväg och köpa strumbyxor :)

Hoppas ni har det bra där hemma ! Saknar er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0