Långledig igen

Idag åkte barnen till sin mormor och morfar och blir där till söndag, det är ganska skönt.. Imorgon ska jag in till Bluewater och boka en klipptid hos Toni&Guy tror jag.. Behöver gör en förändring i håret nu känner jag.. Tror jag ska prata med dom och kolla vad dom tycker om mina idéer.. Vill göra nånting annorlunda och jag vet precis hur jag vill ha det :)
Känner även att jag verkligen vill åka hem nu.. Ska ge det några veckor till men om det inte blir en förändring så åker jag hem i slutet av september eller i början av oktober.. Ska prata med föräldrarna här på söndag och kolla vad dom säger.. Jag vet iallafall att detta inte är nånting för mig.. Jag känner det verkligen hela tiden.. Hemlängtan är inte så farlig ändå, det är ju klart att jag saknar alla er där hemma  men det är inte så illa om jag trodde att det skulle vara..
Jag hade också mycket hellre stannat och tyckt att det var roligt men nu när jag inte gillar det så måste jag ju åka hem.. Göra det som känns bäst för mig själv.. Jag vet till och med vad jag vill jobba med nu :) Så om det inte blir bättre här så har det ändå gett mig mycket.. Jag har lärt mig mycket om mig själv fast jag bara har vartit här i 2 månader nu :) Och det är ju roligt !

Nu blir det promenad sen tv ett tag innan jag ska sova, upp tidigt imorgon, tvätta, shoppa, klipptid :)

Saknar er !

(Och den som gjorde en kommentaren om att jag visste vem det var, jag har ingen aning om vem du kan vara:P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0