London

Då har man sett London också, eller ja lite av London iallafall.. Det meste man gjorde där var väl att åka taxi nästan :) Haha..
Idag åkte familjen på semester så nu kommer min egna familj snart och hälsar på :) Det kommer bli kul att träffa dom, som man inte har gjort på ungefär en månad..
Den här veckan har jag bara tvättat känns det som, tråkigt men måste göras.. Ikväll blir det bara att ta det lugnt, kanske beställa lite kinamat.. Som är hur god som helst här :)
imorgon ska jag iväg och shoppa lite tror jag :) Känns som att jag behöver lite shopping terapi nu.. och jag behöver lite nya roligare kläder.. Ska även kolla lite frisörer i närheten så jag kan klippa mig.. Ska göra något annorlunda med håret nu tror jag.. Jag vill att det ska hända nåonting nu.. Tiden går så sakta att jag blir tåkig snart !

Nej nu ska jag kolla lite take-away menyer :)

Saknar er där hemma !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0