Lördag

Idag gick jag upp lite senare än vad jag har gjort på länge.. Det var skönt att äntligen få sova ut lite :)
Tvättade lite och kollade på tv en stund.. Sen var det dags att ta sig i ktragen och gå och hämta pengar, som var väldigt behövligt då man gjorde av med det mesta i London.. När man väl hade sina pengar tog jag en liten shoppingrunda :) Hittade en skjortklänning som var jättefin ! Sen hittade jag lite sminksaker och lite plock :) Har alltid hatat att åka och shoppa ensam men det var ändå lite mysigt att strosa runt lite i affärerna ensam..
Har nästan precis ätit nu, måste säga att jag kan laga väldigt god mat :) haha..
Senare ska jag äta lite hallon och jordgubbar :) Letade efter vaniljsås men jag hittade ingen så jag köpte nå annat konstigt med vaniljsmak.. Så får se vad det är, men jag köpte glass utifall det smakar blä.. Funderar även på att   gå ner till den lilla affären här nere och köpa en flaska vin till mina jorgubbar.. ? hmm.. Det skulle var gott men jag vet inte än.. joo det ska jag nog.. eller nej eller jag vet inte än.. skitsamma.. :P haha
Solen har varit framme här hela dagen iallafall så jag har faktiskt också fint väder :) Hoppas det blir fint imorgon också då blir det sola hela dagen för min del tror jag.. Vet redan hur mamma och pappa kommer se ut när dom kommer hit.. Man blir brun om man är ute med båten varje dag det är soligt.. Så nu måste jag pressa på för att komma upp i deras nivå tror jag.. hehe..
Läste även min lilla Moas blogg där hon hade skrivit om sina vänner.. Tack för det som stog där, det var väldigt fint skrivit :) Så nu tänkte jag härma dig lite och skriva lite om er också :)
Även om jag är långt borta så vet ni att jag fortfarande är här för er.. Jag kanske inte är lätt att bara ringa nu men ni vet att ni kan göra det.. För ni är dom bästa människorna som finns ! Det finns nog inga bättre vänner en människa kan ha.. Jag har haft sån tur som har träffat er och är så glad för det.. Saknar er varje dag och jag tänker på er hela tiden.. Jag kommer aldrig att hitta bättre vänner än er jag har nu..
Tiden för er kanske går lite fortare än för mig.. Har varit här en månad nu men det känns som en evighet.. Saknar er så mycket att ni aldrig kommer att förstå.. Jag är glad att jag åkte hit, för det är nu jag inser hur bra jag har det hemma.. Jag säger inte att jag kommer åka hem imorgon men jag var så rädd innan jag åkte att när jag kommer hem så kommer allt vara annorlunda.. Men som jag känner nu så vet jag att ni finns där.. För ni är inte sånna som bara glömmer en.. För jag vet att jag aldrig kommer att glömma er.. Vi har gått  igenom för mycket för det.. :)
Nu vet ni iallafall att jag saknar er väldigt mycket, saknar hela sandviken faktiskt, men jag ska ge det här en till chans och se om det blir bättre för mig..
Får ju fin besök här snart :) Bara en vecka kvar idag :) hihi
Nej nu ska jag gå och mata katten :)

Saknar er alla !

Kommentarer
Postat av: Allmightymoe-the queen of all peeps!

Du var en av dom vännerna! Jag saknar dig, hoppas du har det så bra du bara kan och jag ser fram emot att träffa dig så snart som möjligt! Puss puss min lilla godisråtta!

2009-08-08 @ 21:05:07
URL: http://moosing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0