Folk

Jaa vad ska man säga..
Helgen var rolig var till Daniel som hade fest, det var trevligt..
Men några människor kan man ju undra vad dom vill..
Förstår inte att man kan tycka att det är så roligt att prata om andra, alla vet änså att det kommer komma tillbaka till den som det handlar om.. Orkar inte ens bry mig om dig du är bara en liten människa i mina ögon just nu.

Jag vet iallafall vilka man kan prata med nu.
Och vilka som ställer upp när man inte vill vara kvar, tack till dig!

Har snart en till intervju tror jag, om dom kommer fram idag.
Vill bara hitta en bra familj så man kan åka härifrån sen och slippa allt och alla i den här äckelstaden!

Kommentarer
Postat av: Moosing

Keep it up hun! There are many people out there caring for u, especially me! You are my brotha from anotha motha;)! You know that don't u? <3!

2009-02-18 @ 00:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0