Jaha

Slutade jobba för ett tag sen.. Äntligen helg kan jag säga !
Det blir en lugn helg för min del är de tänkt iallafall.. Imorgon ska jag in till Valbo med Moa på förmiddagen och kolla lite :) Sen på kvällen kommer Jennie in och då ska vi kolla på melodifestivalen :P haha.. Tycker att det börjar bli lite segt med melodifestival faktiskt, har gjort sitt känns det som.. Men det håller en borta från krogen och det är ju bra..
Ska nog ringa och kolla med Sai om hon kan massera mig imorgon också så man kan bli bra i ryggen och börja träna igen.. Så här kan man ju inte gå hela livet..

Har grymt tråkigt nu.. Sitter bara och tänker på konstiga tråkiga saker som jag intekan få ur huvudet. Men jag får väl gå och lägga mg i sängen och tycka synd om mig själv!

God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0