Madde, Jennie & Moa kväll !

Sitter och väntar på att Jennie ska komma hit. Ikväll blir det melodifestival men henne och Moa :)
Så får vi se vad som händer efter det kollar kanske grabsarna vad dom gör ikväll, men vi får se..
Var till Valbo med Moa idag också, mycket trevligt :) Hittade massa bra saker tycker jag :) haha

Hade precis en intervju till med en familj, hon lät så snäll och söt som jag pratade med :) Det gick nog bättre den här gången än förra men jag ska inte hoppas på för mycket ändå..




Kommentarer
Postat av: Moosing

Jaa du gumman=) En trevlig kväll! Men det har vi ju alltid när vi ses dock:D. Kul att du hittat en familj, kommer att sakna dig när du är borta, men du vet vart jag finns, du har mitt nummer och du vet var min brevlåda bor så du kan alltid höra av dig medans du är borta! kommer lusläsa din blogg från topp till tå var eviga dag! KÖSS PÅ DIG!

2009-03-04 @ 17:29:24
URL: http://moosing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0