Stand by me

Usch den här dagen har inte varit min bästa.. Det började i natt när man fick höra saker man inte ville höra av en så nära person.. Det är aldrig roligt att höra att man inte är värd ett skit och att man inte har bett mig att vara där men det tog hårdare den här gången.. Jag vet att du har bett om ursäkt men det känns lite tungt fortfarande.
Skulle bara behöva ventilera mig till någon just nu.. Det skulle inte ens spela någon roll vem det var bara någon som kude lysnna.
Men tiden läker alla sår har man ju hört och jag tror de ligger något i det faktiskt..

Annars har den här helgen varit väldigt bra så tack till alla er som gjorde den så bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0