Tisdag

Idag har jag jobbat från 10 till 14.30 ungefär. När jag precis skulle gå hem så kom Malin och Felicia, det var kul :)
Vi gick till Marangoni och fikade trevligt trevligt..:)
Skulle egentligen ha ringt till massa ställen idag och bokat tider men jag har inte gjort de än och nu har väl det mesta av ställena stängt.. Fattar  inte hur lat jag är.. Men jag måste ringa imorgon ! I alla fall till 2 av dom för det är saker jag måste göra snart :)

På fredag ska jag till Bollnäs till Moa är de tänkt :) Får se bara om jag får ledigt från jobbet eller inte.. Men det tror jag nog går bra.. Sen vet jag inte riktigt hur vi kommer upp Jennie och jag men det löser sig alltid :)

Snart ska jag in till Gävle på bio med Sofia.. Revolutionary Road, den verkar riktigt bra så hoppas den är det också..

Nu ska jag gå och ta tag i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0