Haha !!

Igår jobbade jag hela dagen, slutade vid 22 så då pkte jag och hämatde mamma sen till Malin.
Jag och Malin hade inte så mycket att göra så vi åkte runt lite i Sandviken, jätteroligt va de :P
Sen fick jag ett sms så vi åkte till Daniel en snabbis.. Där var de inte så mycket folk men de var trevligt stunden vi var där :)
Så jag skjutsdae ner han och Nelson på stan och hämtade dom andra sen..
Då skulle dom lämna lite saker eller nånting hos Emil så alla satt och skrek och tjoade i bilen, men när jag skulle svänga ner på Emils gata så fick jag sladd på bilen så vi åkte rätt in i en snöhög haha! Där satt vi fast :P
Men vi kom loss till slut med hjälp av en spade som Malin gick och lånade av någon :)
Just under stunden var jag skitsur men efter skrattade jag bara :P

Nu ska jag göra mig klar och åka till Sofia :)

Ha en bra kväll alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0