Andra veckan

Då har det nästan gått 2 veckor.. Känns som jag har varit här myycket längre än så ! menmen.. Tiden går framåt iallafall.. Så det är ju bra..
Har börjat hitta mycket bättre här nu, så nu kan jag göra mycket mer.. 
I söndags var vi på ett Zoo och kollade på massa roliga djur :) Det var mysigt, så lejon elefanter noshörningar gorillor och massa annat :) Imorgon ska jag iväg på badhuset och bada :) Det kommer bli roligt det med !
Har även namnsdag idag, har fått ett grattis brukar få flera så jag är besviken ! hehe..

Nu är det inte heller så långt kvar tills man är ledig i 2 veckor :) Det kommer bli så roligt !
23 dagar kvar :)

Hoppas ni har det bra där hemma ! saknar er massor !

Kommentarer
Postat av: Fia

inte meningen att glömma din namnsdag, grattis i efterskott :)

saknar dej !

2009-07-25 @ 12:27:53
URL: http://shakemyass.blogg.se/
Postat av: Allmightymoe

Miss you too!

2009-07-25 @ 21:48:14
URL: http://moosing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0