England

Då var jag framme.. Kom på fredagkväll men har inte fått igång internet förän nu..
Familjen är iallafall jättebra, hur snälla som helst :) Kört på fel sida av vägen har jag gjort :) haha de är faktiskt roligt :)
Vädret är också fint och jag har blivit brun idag :) haha.. Fy nu är jag trött och skriver nog allt obetydligt.. menmen.. Bättre än inget, nu vet ni att jag lever iallafall :)
Har haft hemlängtan och grinat också.. Det fick jag igår.. Men jag ska försöka klara de här ett tag till iallafall..
Nu måste jag gå och lägga mig..
Hoppas ni har de bra där hemma :)

Kommentarer
Postat av: Fia

Hemlängtan kommer du aldrig slippa, men du kommer vänja dej och veta att du gör det rätta :)

Tror det här kommer vara det bästa året i ditt liv !!

2009-07-14 @ 05:45:52
URL: http://shakemyass.blogg.se/
Postat av: Fia

mamma hälsar och tackar :)

2009-07-14 @ 05:46:12
URL: http://shakemyass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0