Hemlängtan

Nu har hemlängtan slagit till ordentligt.. Har inte varit min bästa dag idag, har gått och tänkt på er där hemma hela tiden.. Undrar hur ni mår och vad ni gör..
Jag har iallafall fixat min mobil idag så jag har ett nytt nummer nu.. Ni som vill ha det kan ju skriva en kommentar så skickar jag det till er :)
Har blivit mycket säkrare på att köra bilen nu.. Det är roligt att köra på fel sida :) haha
Om en månad får jag besök från sverige iallafall :) Det kommer bli roligt ! :)
Nu ska jag sova så jag orkar gå upp imorgon..

Saknar er alla ! Ha det bra :)

Kommentarer
Postat av: Fia

Jag vill ha ditt nr :D

2009-07-16 @ 05:57:50
URL: http://shakemyass.blogg.se/
Postat av: tc

Jag vill ha ditt nummer Madde !! Hoppas att du trivs där borta, men det är tomt här hemma utan dig. Puss !

2009-08-02 @ 23:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0