It´s time to be a big girl now.

Dåså.. Sista inlägget jag skriver i detta land.. Dom här sista dagarna har nog varit jobbigast.. Sagt hej då till alla underbara människor som finns i mitt liv ! Kommer sakna er alla, och det finns inga som kan ta era platser ! Vi måste hålla kontakten så jag vet vad som händer i den här lilla stan..
Det är väldigt mycket jag vill skriva men jag får inte ur mig det.. Vet iallafall att jag kommer sitta på Arlanda om några timmar och tänka att jag vill springa ut därifrån och åka hem igen, men jag känner också att jag måste prova på det här.. Sen om det inte är något för mig så kommer jag hem igen.. Jag vet också att jag är väldigt dålig på att vara borta länge.. Klarar inte ens 3 veckor i Göteborg eller Åre så hur ska jag egentligen klara ett helt år borta från er ?

Ska väl runda av det här inlägget nu så jag kan packa ner datorn..

Det jag vill säga er är iallafall ha det helt underbart nu ! Och tänk på mig ibland så ni inte glömmer mig :) För jag vet att jag inte kommer glömma er ! Ni är för speciella för det !
Jag älskar er alla, ha det bäst !!!! :)

Måste även skriva att jag grinade hela inlägget ! Haha

Kommentarer
Postat av: Fia

Du kommer klara det, det vet jag. Även om det är jobbigt ibland.

Ingen kommer kunna glömma dej madde, det vet du ! <3

saknar dej mitt hjärta!

2009-07-10 @ 14:19:32
URL: http://shakemyass.blogg.se/
Postat av: BästaMalin

Finns inge mer ord än att jag älskar dig. du är min bästa vän och de kommer du även vara när du kommer hem :)Ha det bäst! Pöss

2009-07-10 @ 15:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0