Sista helgen hemma !

Då var avskedsfesten avklarad ! Den blev väldigt lyckad med mycket roligt folk :) Tror dom sista gick runt 7 på morgonen så det blev ganska sent.. Men roligt var de !
På lördagen var det dags för Backyard. En väldigt sliten Madde åker upp till Lina där Malin också är :) Tog ett tag innan man fick i sig den första ölen men sen gick det bra :) Åkte till Ida som hade sin avskedsfest :) Där man fick samma fråga av  väldigt många personer :P Åkte ner på Lobby och såg Backyard ! Så jävla bra va dom ! :D Som alltid !
Sen blev det efterfest, tror jag var vaken en timme sen somnade man.. Men en mer lyckad sista helg skulle jag inte kunnat ha ! Tack alla som var med och gjorde den till det den var ! :)

Idag ska jag städa och sen ner på stan och äta lunch med Moa Felicia och Anna :)
Sen iväg och simma med Malin :) Och imorgon kommer farmor hit och säger hej då.. Kommer bli många tårar den här veckan känner jag..

Ha de bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0