Svampbobstövlar

Idag har jag tvättat barnens och mina kläder.. och det var ganska mycket.. Tror det är första gången jag tvättar någon annans kläder faktiskt, haha.. Så nånting lär jag mig :) Lagade maten idag med, som jag har gjort hela veckan, men idag åt hela familjen.. Det blev lasagne :) Alla tyckte om det, pappan åt också fast han går på diet :) haha..
Imorgon är mamman i familjen ledig så då ska vi åka och kolla runt lite på saker man kan göra här :) är ju ganska nära till det mesta så det ska bli kul :)

Måste även skriva lite om min vän Fia nu :) Vi sa att vi skulle skriva om varanndra varje tisdag men de gjorde jag aldrig så det får bli nu istället :) Tisdagar är våra dagar, och nu när jag är här så ska jag ägna en tanke till dig lite extra på tisdagar :) Imorgon tror jag att vi ska in till köpcentret där jag såg svampbobstövlarna, ska kolla vad dom kostar då så hör jag av mig om priset sen :) haha..

Nu ska jag runda av det här :)
Så.


Kommentarer
Postat av: Fia

Hihi madde kommer du där och förstör hans diet va ;P



Svampbobstövlar!Svampbobstövlar!Svampbobstövlar!Svampbobstövlar!Svampbobstövlar!Svampbobstövlar!Svampbobstövlar!Svampbobstövlar!Svampbobstövlar!



:D

2009-07-17 @ 05:28:22
URL: http://shakemyass.blogg.se/
Postat av: fias mamma

hejsan, madde. hoppas att du trivs i england och kommer hem med många goda erfarenheter i ditt bagage när du återvänder till STORA sandviken. lycka till!

kram solweig

2009-07-17 @ 13:54:29
Postat av: mattias

hej madde låter som det börjar hända massa roligt :D hoppas allt e bra med dig. kan ju gärna ta ditt nummer ja om ja får :D ha det bäst!!!!

2009-07-18 @ 18:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0