Soon I´ll be gone

Hade andra intervjun idag med en familj om au pair i Usa.. Det gick väldigt bra  jag ska åka i slutet av april !
Kan inte fatta att det är klart nu :) Känns både skönt och jobbigt för nu är det VERKLIGEN på riktigt.. Men jag är ju hemma i ungefär en och en halv månad till så man hinner ju med dom saker jag måste göra :)
Kommer bli skönt att åka härifrån ändå, tycker bara att det är jobbigt att vara i de här stan just nu. Men jag har ju mina solstrålar, och ni vet vilka ni är :) Kommer sakna er sjukt mycket men jag kommer hem igen nångång så ni blir inte av med mig så lätt :P haha

Nu ska jag sova så jag orkar jobba imorgon.

Kommentarer
Postat av: fia

Fan va kul för dej att du ska åka iväg ! Allt kommer bli underbart !

Och föresten undrar jag en sak.. hur fixar man så att man kan ha bilder och så där uppe ?? :)

2009-03-03 @ 22:54:39
URL: http://shakemyass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0