Turn around

Äntligen skiner solen ! Nu känns det som att våren inte är allt för långt borta :) Och man blir på mycket bätte humör har jag märkt, fast det kan ju också bero på nånting helt annat :P haha.. Men jag tror mest att det beror på vädret..

Snart ska jag hem till Fia och träna lite framför tvn :) Tck vare den där träningen har jag kommit fram till att jag nog har den sämsta taktkänslan, iallafall när man ska göra som någon annan gör :P Hinner inte med alls nästan.. Men jag kanske klarar det bättre idag, annars får jag väl bara hoppa runt lite som vanligt :)

Kommentarer
Postat av: fia

Hehe, men ja tyckte att våran takt var väldigt bra idag. Vi har ju börjat kunna det här nu :)

2009-03-17 @ 21:39:54
URL: http://shakemyass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0