We´re all gonna walk away

dag när jag gick till jobbet fick jag sällskap en bit av Fia som skulle till enen :) Det var trevligt, är alltid så tråkigt att gå till jobbet själv..
Igår var jag och Sofia in till gävle och åt sushi och gick på bio.. Det var revligt och bion var jättebra tycker jag :)
Blev bara ett litet irritationsmoment på banken när jag skulle sätta in pengar igår.. Det var en gubbe som bara tröck sig före i kön när det var min tur! Och så sa han bara att jag skulle ställa mig sist i kön och inte tränga mig, för han hade stått upp tryckt mot väggen och väntat fast det fanns en kö! Så då tyckte han att jag skulle fatta att han skulle sätta in pengar, jävla idiot ! Så nu har jag fått ur mig lite aggresioner..
Imorgon ska jag iallafall tatuera mig :) haha !  Är väldigt nervös men det ska nog gå bra hoppas jag :)

Nu ska jag åka och hälsa på mormor hade jag tänkt, har inte träffat henne på jättelänge så det ska bli kul :)

Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0