Fredag

Då var det redan fredag.. Har nästan varit hemma en vecka redan.. Tiden går fort när man har saker att göra.. Har fått lite extrajobb på malaysia igen :) Och kanske ett vikariat i Gävle, så jag är inte helt arbetslös iallafall, och det är vääldigt skönt kan jag säga.. Nu är det bara att jobba så mycket jag kan och spara pengar sen åker jag iväg någonstans.. Vart har jag ingen aning om men jag ska inte sitta fast i Sandviken vet jag..
Ikväll ska jag jobba och sen vet jag inte riktigt vad som händer.. Imorgon ska jag ut iallafall, är väl samma folk samma musik som vanligt skulle jag tro menmen det är ju Sandviken också.. Oj nu måste jag kanske sluta skriva gnäll om sandviken ett tag..
Och då kom jag inte på nått att skriva..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0