Helgen

Då var det söndag och jag har inte gjort nånting vettigt den här helgen.. Eller joo jag har köpt en väska jag ska ha som handbagage när jag åker hem.. Behövde en större än jag åkte hit med eftersom jag hade övervikt när jag åkte hit och när jag har varit här har jag shoppat lite och mamma och pappa tog med sig saker när dom var här på besök.. Så nu har jag iallafall en större väska men jag tror jag ortarande kommer att få betala övervikt..
Så imorgon ska man upp tidigt igen.. Dottern börjar skolan imorgon hon med så då är det  bara jag och mamman hemma på dagen.. Vet inte vad jag ska göra då.. Ska städa iallafall men det brukar gå ganska fort..

Jag har iallafall kommit på att jag längtar efter svensk mat ! Är så trött på all mat här nu, hela tiden samma saker.. Så när jag kommer hem ska jag äta pannkakor haha.. Har örsökt gjotr det här men deras stekpanna är helt urfuntion så pannkakor blev det inte.. Blev mer som en vita gegga, uscha !

Jaa vad ska man göra idag då ? Blir väl en promenad snart sen kanske bio senare ikväll.. Men jag vet inte, vill jättegärna se filmen som går nu men det är så tråkigt att gå på bio ensam.. Aja nu ska jagg ta en vilostund innan promenaden :)


Kommentarer
Postat av: sofia

när du kommer hem kan vi gå på bio tillsammans finns ganska många bra som går nu :P

2009-09-13 @ 14:58:35
URL: http://hju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0