Onsdag

Har varit en lugn och bra vecka hittills faktiskt.. Hade barnen ensam igårkväll så jag fick lägga dom ensam första gången :P Men det gick jättebra dom var så duktiga igår, sa inte emot, lyssnade och gjorde allt som dom skulle :) Tror dom börjar förstå att det inte är långt kvar tills jag åker nu.. Dottern grät igår när jag sa att jag inte skulle vara här när hon fyller år.. Och sonen började tjata om att jag skulle komma hit över halloween :) haha, domär så söta !
Idag har jag inte gjort så mycket har strykit lite bara.. Imorgon ska jag städa och grejja, sen på fredag blir jag ensam hemma till söndag, skönt :) Då ska jag börja packa lite för det är ganska mycket som ska med hem..

Nu ska jag ner och äta lite lunch..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0