På väg hem..

Igår pratade jag med mamman i familjen och hon sa att jag kan åka hem om ungefär 2 veckor.. Så nu är jag snart hemma, trodde att jag skulle behöva stanna längre men jag klagar inte :)
Ska bli väldigt skönt att komma hem.. Speciellt nu när jag inte trivs så bra med familjen, eller det är ju mest mamman, längre.. Så nu sitter jag och kollar på resor hem..
Ska snart gå ut i solen det är ungefär 25 grder varmt idag och strålande sol :) Nog sista solen nu innan hösten kommer skulle jag tro..
Och jag måste göra klart all tvätt.. Vi har inte kunnat tvätta nånting på några dagar för det har varit stopp i nått rör eller nånting.. Så idag blir det att tvätta alla barnens kläder uscha.. Men det måste göras..


Kommentarer
Postat av: fia

fy så härligt att du kommer hem ! :D

synd att du inte trivdes, men bättre upp för mig ;P

2009-09-09 @ 12:15:09
URL: http://shakemyass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0