Torsdag

Idag har jag inte gjort så mycket, tvättat barnens kläder så imorgon blir det storstädning och strykning..
Jag behövde inte följa med till skolan och lämna barnen imorse heller, det var ganksa skönt :) Och när mamman kom hem hade hon varit och handlat saker till dotterns barnkalas som dom ska ha på lördag.. Hon hade även handlat öl, vodka och whiskey till ikväll :P Mamman ska laga mexicansk mat och sen ska vi dricka lite eftersom mamman jobbar dom sista dagarna jag är här så ska vi ha en liten avskedsmiddag ikväll istället :) Det ska bli mysigt..

Har suttit och kollat jobb också.. Finns ju ingenting hemma, så jag började kolla utomlands.. Skulle vara väldigt kul att åka och jobba i typ Spanien eller nånting :) Det var inte så dyrt att hyra n lägenhet i Barcelona i 3 månader.. Haha.. Skulle vara väldigt kul men vi får se.. Jag vill iallafall inte bli fast i Sandviken kom jag fram till igår kväll.. Finns så mycket annat man kan göra, se saker.. Allt är ändå likadant hemma skulle jag tro..
Men jag kommer hem ett tag iallafall, sen får vi se vad jag hittar på :)

Igår kväll när barnen skulle sova började dottern grina igen.. Hon var jätteledsen den här gången, hon vill inte att jag ska åka hem och förstår inte riktigt varför.. Men jag  tror att det hjälpte lite när jag sa att jag kommer att hälsa på dom och att dom kunde komma och hälsa på mig i Sverige.. Och att vi ska hålla kontakten genom telefon och mail..
Packade även klart igår, tror jag har övervikt i både handbagage och resväskan.. Men jag får väl se när jag kommer till flygplatsen vad dom säger.. Tror inte det är så farligt ändå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0