Trött och ont i magen..

Den här veckan har varit ganska lugn faktiskt.. Har bara passat barnen tisdag till fredag.. I helgen ska jag in till London iallafall :) Denhär gången har vi bestämt tid och plats så den här gången blir det av ! Blir nog shopping, eller det är det jag vill göra :P Har sett ett par skit snygga skor på Top Shop :) Har blivit helt galen i skor när jag har varit här, har köpt så fina skor så nu kan jag aldrig säga att jag inte har några bra :P

Nu måste jag gör något åt min mage.. Har haft ont hela veckan.. Och varit illamående yr och trött.. Vet inte vad jag håller på att få för fel, men det är så kallt hela tiden.. Uscha ! Bara jag inte håller på att få svininfluensa eller nått, men jag tror man ska ha förkylning och skit då med ? Eller ?

Aja nu ska jag kolla klart´på tvn sen sova :)

Puss på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0