Trött som aldrig förr !

Ja igår hade vi som sagt min avskedsmiddag :) Väldigt mysigt och god mat :) Jag fick en present också, en ringhållare som ser ut som en hand, jättefin :) Blev lite tårar också men jag hade jättetrevligt !
Jag och mamman gick och la oss kl 3 inatt och vi skulle upp kl 7 och göra barnen klara till skolan, så jag är trött och sliten nu så ni ska bara veta..
Men jag måste rycka upp mig nu för ska snart iväg till skolan och vara med dottern sista halvtimmen i skolan för det är "parents in class" idag så då ville hon att jag skulle komma eftersom jag snart ska åka hem..
Annars blir det bara en lugn och skön fredag med barnen :) Ska hinna med en promenad ikväll också hade jag tänkt, men vi får se hur det blir med det eftersom jag inte har fått lämna huset för barnen nu sista veckan för dom vill att jag ska vara med dom :) haha..

Nu ska jag väga mina väskor och kolla om jag måste packa om som jag hoppas att jag inte lär göra !!!!


Kommentarer
Postat av: fia

frukostservicen som jag köpte är från Lidl ;P 49:- :D nice price på lidl :D

2009-09-25 @ 18:33:09
URL: http://shakemyass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0