Ungefär en vecka kvar !

Usch sitter här i min ensamhet nu.. Familjen är borta så jag har huset för mig själv till söndag.. Köpte hem kinamat idag mums, sista kinamaten i england skulle jag väl tro.. Nu är det inte långt kvar tills jag kommer hem till er alla ! Och jag längtar så hemskt mycket !
Jag har iallafall lärt mig mycket om mig själv.. Jag och mamman i familjen pratade om det för någon dag sen.. Jag har lärt mig att jag inte är rädd för att prova  nya saker, jag vågar ta steget för att göra nånting.. Även fast det här inte är nånting för mig så har jag provat det och lärt mig mycket, om både barn och om mig själv..
Jag har lärt känna en helt fantastisk familj som jag kommer hålla kontakten med så gott det går.. Jag har också lärt mig, eller kanske inte lärt mig mer insett, att ni där hemma betyder mer för mig än jag trodde.. Och det där lät jätte fel men jag hoppas ni förstår hur jag menar :)
Så jag kommer hem ungefär 9 månader för tidigt, men sånt är livet.. Ska göra myckt annat jag är fortfarande ung och har tiden.. Om ni tycker att allt låter konstigt så är det inte så konstigt heller för jag har druckit lite vin :P hahahah

Nej nu ska jag slå en signal hem och gå på toa :) Men inte samtidigt :P

Ha det bra så ses vi nästa vecka mina små kryddmuffins :)

Kommentarer
Postat av: mattias

ska bli skönt att få hem dig igen:D synd att det inte funkade för dig men men sådant e livet jag e iallafall glad att du kommer hem :D ha det så bra du kan nu sista tiden :D

2009-09-19 @ 08:19:43
Postat av: Malin

Madde dit fyllo :P haha

2009-09-20 @ 16:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0