Dåså!

Ja det här var ju väääldigt längesen!! har fått höra pikar och lite tjat om att jag ska börja igen av en viss Fia :P Så jag får väl börja nu då :)

Tror inte det har hänt så mycket sen sist, men ska iallafall flytta till Göteborg i Sommar :) Fösta juni för att vara mer exakt. Då tar jag mitt lilla liv och drar till strorstan ett tag :) Ska bli väldigt skönt att komma iväg lite äntligen, bara jag får ett jobb så är det ju hur bra som helst !!
Så nu är det bara att hålla tummarna för det. Och jag hoppas att allt går som det ska nu bara.

Wiiihoo!!

Kommentarer
Postat av: fia

du sa en gång om dan madde ;)

2011-04-08 @ 16:56:26
URL: http://ilovemyshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0