Onsdag

Då är det bara en dag med jobb kvar den här veckan sen är man långledig :)
Idag jobbade jag i hagaström, ensam!! Var väldigt nervös först men det gick bra, slutade tidigt så det var skönt.

Efter jobbet åkte jag hem en sväng sen ner till Fia, sällan jag spenderar min tid där nu förtiden :P Satt ocg pratade ett tag och lyssnade på gammla godingar från barnatiden :)
Vad som händer resten av kvällen vet jag inte, ska kanske ut men det verkar inte som att det blir så längre vilket jag tycker är ganska tråkigt för det skulle vara kul att gå ut en stund iallafall mär man ändå är ledig imorgon.


Kommentarer
Postat av: fia

min uteplats är din uteplats :)

2011-04-20 @ 18:53:25
URL: http://ilovemyshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0