Teaterdag!!

Ska snart skjutsa mor och far till bussen, blir kryssning för resten av familjen när jag ska på teater :)

Är så skönt att vara ledig en lördag för en gångs skull !! Vet inte när jag var det senast :P
Så ikväll blir det teater innan det vet jag inte vad jag ska göra, lindha kanske kommer förbi på kaffe i solen en sväng :) känns som det var längesen man träffade den bruden men det kanske det inte var ?

Iallafall har jag fått ett extrajobb i Göteborg nu, bra att börja med iallafall. Det är ett ställe som ligger ute i skärgården så man får ta båten ut dit, låter mysigt tycker jag :)

Oj nu ropar dom för fulla muggar här så nu ska vi visst åka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0