Torsdag

Då var det torsdag igen, veckorna går så himla snabbt nu ! Idag ska jag iväg på matten kommer antagligen få se hur det gick på provet :/ Väldigt nervös för det måste jag säga vet inte om jag gjorde rätt på en enda uppgift..
Men men, ska boka nästa prov också tänkte jag så jag kanske hinner klarr med matten innan flytten så slipper jag den i höst..
Annars tänkte jag väl försöka ta mig iväg och springa lite, eller försöka jag är ju faktiskt på väg :P

igår var jag in en sväng till valbo med lindha, det var trevligt hittade lite nytt :) Köpte bl.a ett par jeans shorts är bara lite rädd att dom kommer vara för stora till sommaren för det var gränsfall nu :/ men jag kände att jag ville ha dom och dom kostade bara 139 det var inte så farligt tycker jag :)

Annika ringde imorse också så jag har fått massa pass på skolorna nu :) Ska vara tre dagar nästa vecka på en skola jag jobbade på förra året, och sen har jag fått några till pass på den skolan jag är på nu, känns väldigt skönt att dom är nöjd med mig så jag får pass där :) Behöver verkligen det nu innan jag flyttar så jag har lite att leva på där nere utifall jag inte får nå jobb :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0