Torsdag.

Ja då var det redan torsdag, tycker veckorna går så väldigt fort nu. Men det är ju bra på ett sätt för då går det fortare att komma till 1:a juni och flytten. Men det är också så himla stressande för måste få ett jobb nu!!
Men har två som har hört av sig och verkar väldigt intresserade, men vi får se få inte hoppas för mycket heller.

Idag har jag färgat håret, blev lite för rött än vad jag ville ha det, ville ha mer brunt som det var på förpackningen men det får väl duga då :) Får hoppas att det lägger sig lite sen.

Nu ska jag snart iväg på matte, som jag nog inte kommer bli klar med innan flytten heller så dn får man väl ta tag i igen i höst men så är det när man inte tar tag i saker ordentligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0