Håll tummarna!!

Idag är jag ledig, eller ja jag har mycket annat att göra.
Har tvättat imorse och sen var jag och kollad på en lägenhet som jag och Sofia var intresserad av, men hon jobbade idag så det blev jag som fick kolla :) Dn var stor och fräsch, vi är ju inte så kräsna ändå.. Dom skulle höra av sig redan imorgon om vi skulle få den eller inte. Så nu är det bara att hoppas hoppas hoppas !!!!!
Vill verkligen INTE åka till Sandviken igen.. Kan komma hem och hälsa på men jag vill inte bo där jag vill bo här. Trivs så bra på jobb och i stan.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, laga lite mat tror jag.. Men vad ? hmm.. Kanske lite sill och potatis ? :) Sommar mat :) nomnomnom

Håll tummarna nu åt mig ni få som läser :)

Kommentarer
Postat av: fia

håller tummarna !

2011-08-04 @ 12:49:27
URL: http://ilovemyshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0