"Johan Falk ringer mig !!"

Så då skriver jag lite igen, vi fick lägenheten :) Eller en annan men en lägenhet iallafall ! En trea så vi får egna rum och blir lite störren än den här vilket är ganska skönt :P Nu känns det som vi bor upp i allt. Så den första september blir det en flytt igen. Och på jobbet går det fortfarande bra, får se hur mycket jag kommer jobba i september bara, lite orolig att jag kommer få mindre timmar.. Men det löser sig alltid :)

Mamma och pappa var hit förra veckan också :) Var jättekul att träffa dom igen, var inte så längesen men det känns som en evighet sedan jag var i sandviken. Fast det var bara typ 2 och en halv vecka sedan. Nästa hemresa är planerad i oktober så jag kan gå på farmors 65 års kalas :) Det är viktigt att gå på !

Och ikväll tro det eller ej ska jag och Sofia vara statister i en film :) haha är ganska nervös. Men det kommer nog att gå bra. Det är en Johan Falk film som håller på att spelas in nu.

Nu ska jag upp på taket en sväng :)

Kommentarer
Postat av: fia

såjäkla coolt om man kommer se dej ! :D vet du när filmen kommer ut ?

2011-08-19 @ 16:15:15
URL: http://fia1989.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0