Rubrik

Sitter och väntar på att få åka till jobbet. Har jobbat ganska mycket nu under augusti, kommer nog bli lite mindre i september.. Men hoppas på att jag får jobba så pass mycket att jag klarar av att leva iallafall. Har dökt lite fler extrajobb så det kanske blir lite mer timmar någonstans.
Har bokat tåg till Sandviken så jag kan hämta lite höst/vinter kläder :) Är ett tag kvar men det kanske går fort.
Sofia åker till Linköping idag så jag blir ensam hemma hela helgen, jobbar ändå så det märks nog inte av att jag är ensam. Nästa vecka blir det flytt också, till en trea :) Känns skönt att få lite större yta att röra sig på. Nu sitter man som packade sillar nästan känns det som, det som är dåligt med det är att jag inte kan börja jobba klockan 5 längre på morgonen så då är det ett pass som jag inte kan ta.. Men men det löser sig nog det med. Skulle vara väldigt skönt att ha en bil nu.
Känns som man börjar få ett liv här nu mer och mer, har tänkt på hur det skulle bli om jag flyttade till Sandviken igen men jag känner verkligen inte att jag vill det. är så skönt att vara borta från allt. Sen är det klart att jag får lite hemlängtan ibland men inte på samma sätt. Det är mest att jag saknar mina vänner absolut inte sandviken och skitsnacket jag vet finns där. Tror inte det har ändrat sig på det planet på dom här tre månaderna jag har varit borta.

Men mina vänner tänker jag på varje dag, och er saknar jag hela tiden :) Men jag vet också att vi kommer ha kontakt vad som än händer ! Ses när jag kommer hem :) !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0