Äntligen jobb!!

Nu har jag äntligen börjat jobba :) Det blir tredje dagen idag, börjar halv fyra till halv ett.. Hoppas det kommer gå bra, går typ en introduktion nu så jag kommer in i allting.. Trevligt folk jag jobbar med iallafall :) Har inte träffat alla än tror jag men dom jag har träffat är trevliga. Känner mig lite vilsen när man inte vet vad man ska göra ibland.. Gillar inte att känna så.. Men jag kommer väl in i det sen hoppas jag :)

Nästa vecka kommer Togga hit och hälsar på :) Blir här i tre dagar typ sen ska han vidare ner till Varberg några dagar, så jag funderar på att åka hem när han åker hem.. Så jag kan hälsa på lite och kolla vad som händer i Sandviken :) Men får se om jag jobbar då eller inte, får reda på det idag tror jag.

Nu ska jag börja göra mig klar för jobb !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0