Bra början på dagen..

Vaknade med huvudvärk, kändes som ögonen skulle hoppa ur skallen på mig ! Hatar att ha huvudvärk, har det nästan aldrig så man ska kanske inte gnälla när man får det.. Så jag har inte gjort så mycket idag faktiskt.
Sofia åkte precis och jobbade, så jag vet inte riktigt vad jag ska göra än men en sak är säker iallafall, jag ska köpa en ny mobil ! Tänkte göra det idag tror jag..

och sen är det det här med maten.. Vad ska man äta idag då tro ? Är så grymt tråkigt att laga mat och äta ensam.. Blir något litet och snabbt antar jag. Ska försöka börja ha fasta mattider nu. Vet inte när det var jag hade det sist ? Men nu ska det ändras :)

Ska börja packa mig iväg ner på stan nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0