Framme

Ja då var man framme, uppackad och bosatt. Känns lite konstigt att ha flyttat har nog inte riktigt fattat än att jag ska bo här ett tag..
Lägenheten är liten men mysig tror det kommer gå bra ändå..

Idag kanske jag ska träffa Emilie :) Var ett tag sen man träffade henne men nu när man bor i samma stad så måste man ju passa på :)
Tänkte också ta mig iväg någon dag och träffa släkten som man inte heller har träffat på ett tag. Nu när jag ändå är ledig så har jag ju lite tid :)

Hoppas att många kommer och hälsar på nu i sommar också :) Så kan man gå på liseberg och turista lite :P haha

Kommentarer
Postat av: fia

jag hoppas att jag kommer kunna hitta ett par lediga dagar att ta mej ner, skulle vara underbart kul att låta dej vara min göteborgsguide :)

2011-06-05 @ 16:32:20
URL: http://ilovemyshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0