Måndag

Ja nu var det ett tag sen, men har inte riktigt haft tid. nu har jag bott här en och en halv vecka ungefär. Det funkar bra, lite lång tråkigt att vara ledig bara men det ger mig bara mer tid att kolla runt lite :)
Jag trivs jättebra i den här staden, det har jag alltid gjort ! Men sen är det ju klart att man känner lite små saknad hem.. Jag vet int varför men jag gillar sandviken på något konstigt sätt.. Det är väl kanske själva säkerheten som man vet finns där.

idag ska jag iväg och byta ett par skor till en annan storlek, leta på en cykelaffär och kanske ta mig ut till ikea.
Sen får vi se hur mycket av det där jag egentligen kommer göra :P

Nu ska jag upp på taket en sväng :)

Måste också säga att jag har kommit in någon slags ulf lundell period, trodde jag aldrig skulle hända när jag var liten :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0