NEJ

Ja där kom den, jag visste det hela tiden men jag ville inte tänka på det bara. Förstår inte ens varför det blir nästan jämt så här. Försöker tänka på annat hela tiden hitta på saker att göra, bli distraherad helt enkelt, men det funkar inte så bra längre..
Tror det kan bli mycket bättre när jag  börjar jobba och allt då blir det ju en helt annan sak, hoppas jag iallafall.

Idag har jag varit och hämtat min nya telefon :) Äntligen kan jag kasta den andra skiten, har aldrig tyckt om den. Köpte den bara för att jag lära ha en ny telefon snabbt ocg då fick det bli den..
Men tror jag kommer bli nöjd med den jag har köpt nu :) Liten och smidig och inte bara touch, hatar touch !!

Nu ska jag dricka mitt kaffe och bara ta det lugnt tänkte jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0