2 dagar, panik!!

Då är det bara 2 dagar kvar i Sandviken.. Tiden går så fort nu känns det som, vet inte riktigt hur jag ska hinna med allting.. Nu håller jag på att tvätta lite och sen ska jag väl försöka städa upp lite här så det inte ser helt förstört ut när jag åker :p Måste också försöka hinna ner på stan och lämna in 2 par skor som måste  bytas klack på måste också in på banken och sätta in pengar.. ojojoj hus ska detta gå ?!

Men det blir nog bra ändå.. Får vara ledig en månad innan jag börjar jobba, känns väldigt bra att få lite semester är välbehövligt känns det som. Men jag är väldigt nervös måste jag säga.. Jag vet ju hur det gick sist jag flyttade från sandviken, inte så bra. Fast så får jag inte tänka men det blir så när människor planterar ett frö i ens huvud..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0