Du är inte klok Madicken

Sitter och kollar på Madicken nu, går på barnkanalen nu :) Det är mysigt med Astrid Lindgren filmerna tycker jag !
Jag var till tandläkaren i tisdags och tog bort mitt tandsmycke, äntligen !! Känns tomt i munnen men det blev mycket bättre, för att citera malin "det såg rent ut". Haha lät lite fel kanske men förstår vad hon menar :)

Idag har jag varit en sväng förbi Fia, eller två svängar blev det faktiskt, ska nog bli en till sväng när hon slutat träningen. Kanske ska kolla på eurovision semin men får se om vi hinner ändra oss innan det börjar, är ju inte så himla roligt att se ändå..

Och imorgon blir det dubbla jobb igen, först städa skola sen servera på restaurangen :) Ibland blir det lite jobbiga dagar men det får man väl ta också om man vill få inte lite extrapengar..

"sandaler va ? fint som kattskit i vällingen!" haha bra sagt där lus mia :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0