Tacos!!

Kom precis hem från Gävle, har varit och ätit med Moa, Filippa och Ida :) Mycket trevligt och jätte god mat !! Åt nästan för mycket men tacos är gott :) Men när jag och Moa var där sist fick vi sånna där roliga mexico hattar, men det fick vi inte nu det var lite tråkigt :P haha.. Men har längtat tillbaka till den restaurangen länge så det gjorde inget att vi inte fick en stor hatt :P

Har jobbat i Gävle idag med, jag är inte van alls att gå upp så tidigt och ta sig till jobbet till halv 7 är inte så lockande.. Men måste man så måste man :) Det är ändå ett ganska skönt jobb, att strosa runt med en mopp och sen stå och diska.. Inte det roligaste man kan göra kanske men ändå :)
Ska boka matte prov till måndag så jag blir klar med det här kapitlet sen är det bara två kapitel kvar tror jag men det får jag säkert ta upp igen i höst, tror inte jag kommer hinna bli klar till första juni men jag ska banne mig försöka !!

Nu ska jag dö lite framför tvn sen åka till ica en sväng med Fia :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0